بیماری های ادراری

بی اختیاری ادرار

بی اختیاری ادرار به علت ساختار بدن خانم ها بین آن ها  شایع تر می باشد که این امر موجب ناراحتیی آن ها گردیده است این بیماری زمانی اتفاق می افتد که به شکل غیر عادی به بخش داخل مثانه فشار وارد می شود به این صورت که افراد با جابه جا کردن و برداشتن اشیاء سنگین، سرفه کردن و خندیدن دچار بی اختیاری ادرار و ریزش آن می شوند. در موارد پیشرفته تر بدون اینکه فرد فعالیت و تحرکی داشته باشد بطور ناگهانی این مشکل در آن ایجاد می شود.  عواملی مانند افزایش سن، چاقی، حاملگی و زایمان بر شدت بی اختیاری ادرار تاثیر گذار می باشد

بیماری های ادراری

طبق گفته دکتر سیمین وحیدی متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری بیش از 70 درصد بانوانی که بالای 50 سال سن دارند  نسبت به سایر بانوان بیشتر با مشکل بی اختیاری ادرار مواجه می شوند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بی اختیاری ادرار و درمان بی اختیاری ادرار به مقاله درمان بی اختیاری ادرار مراجعه نماید تا جزئیات بیشتری در رابطه با این بیماری دریافت نمایید.

وجود خون در ادرار

بجز بی اختیاری ادرار یکی از شایع ترین بیماری ها ادراری وجود خون در ادرار می باشد که افراد پس از مشاهده آن بسیار نگران می شوند. و جود خون در ادرار گاهی بصورت واضح قابل مشاهده می باشد و ممکن است در برخی موارد با دفع لخته خون همراه باشد. ممکن است وجود خون در ادرار با سوزش ادارای همراه باشد که می تواند بعلت عفونت ادراری باشد در صورت مشاهده خون در ادرار حتما به یک پزشک مراجعه نمایید

تکرر ادرار

یکی دیگر از بیماری های ادراری تکرر در ادرار می باشد که در این حالت افراد احساس به ادرار کردن در فواصل کوتاه دارند که می تواند یکی از نشانه های عفونت ها ی ادرار باشد. مشکلات روحی و اضطراب در بوجدن آمدن این بیماری بسیار تاثیر گذار می باشند.

سوزش ادرار

احساس سوزش در هنگام ادرار کردن از نشانه های بارز عفونت ادراری می باشد . که این مشکل به راحتی قابل درمان می باشد و به درمان دارویی پاسخ می دهد.

دکتر وحیدی متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری به روش هایی عفونت مثانه و ادراری را درمان می کنند ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره ی تماس :  44069001_44050881

برخی از خدمات دکتر وحیدی :

دو × پنج =