بیماریهای کلیه و مجاری ادراری

بیماریهای کلیه و مجاری ادراری :

دکتر وحیدی بیان می کنند که در مواقعی نارسایی کلیه ایجاد می شود که شخص به عفونت کلیه مبتلا شود و درمان این بیماری را انجام ندهد و این بیماری به مکرر در شخص تکرار شود .

بیماریهای کلیه معمولا در اثر یک عفونت و یا شرایطی این چنینی سبب بروز این بیماری می شود ، زمانی میکروب وارد کلیه می شود شخص به عفونت کلیه مبتلا می گردد معمولا از دو طریق میکروب وارد کلیه می شود :

• از راه جریان خون
  • عدم رعایت بهداشت دستگاه تناسلی
  • علائم عفونت کلیه
  • درد پهلو
  •  تکرر ادرار
  • احساس نیاز به دفع ادراری
  • درد پشت
  • سوزش ادرار

مجرای ادرار :

به وسیله مجرای ادرار می توان ادرار را از کلیه ها به بخش خارج از بدن منتقل نمود ، در مواقعی که مثانه پر می شود بخشی در مثانه بنام مجرای پیشاب ادرار را از بدن خارج می کند .

بیماریهای کلیه و مجاری ادراری

بیماریهای عفونت مجاری ادرار چیست ؟

زمانی بیان می شود شخص به عفونت مجاری ادرار مبتلا شده است که باکتری ها به بخش مثانه راه پیدا کرده است ، به دلیل اینکه مجرای پیشابه بانوان نسبت به آقایان کوتاه تر می باشد ، به آسانی باکتری ها به داخل مثانه راه می یابند .
شایع ترین عفونت ادراری ، عفونت مثانه است ، در صورتی که مجاری به عفونت مبتلا شود ، التهاب مجاری ادراری مبتلا شده است .

چنان چه کلیه ها عفونت کند ، شخص به عفونت کلیوی مبتلا می شود ، زمانی که شخص به این بیماری مبتلا شده است ، با علائم زیر روبرو می شود :

• سوزش ادرار در زمان ادرار
  • کم بودن میزان ادرار
  • احساس درد در نواحی پایین شکم
  • داشتن تب و لرز

دکتر وحیدی متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری به روش های عفونت مثانه و ادراری را درمان می کنند ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره ی تماس :  44069001_44050881

برخی از خدمات دکتر وحیدی :

نه + 14 =